Facebook Facebook Eesti keelEnglishSuomeksiПо-русски 中国的

Ühisturunduse tegevuskava 2014

 

Eesmärk 1

Läbi süsteemse turundustöö klastri, klastriettevõtete ja Eesti tutvustamine.

Regulaarselt Eestis toimuvatest logistikaalastest sündmustest teavitav infokiri, mille kaudu antakse olulistel turgudel infot Eesti majandus- ja investeerimiskeskkonnast ning logistikasektori ettevõtetest. Jätkub nähtavuse suurendamine sihtturgudel. Jälgitakse klastri liikmete turundussõnumite käsiraamatu kasutamist, vajadusel täiendatakse seda uue informatsiooniga. Järjepidev kontaktide kogumine klaari liikmetelt, kellele antud infolisti abil teavitusi saata.

Eesmärk 2

Klastri tegevuse tulemusena on suurenenud klastri liikmete ekspordikäive viiendal aastal projekti algatamisele eelnenud aastaga võrreldes vähemalt 30% võrra (mõõdetakse 2015.a. 2014. aasta tulemuste põhjal 2009. aastaga).

 

Kliendisegmendid, millele turundustegevused suunatakse:

  1. Ekspedeerijad
  2. Kaubaomanikud – ostjad, müüjad
  3. Laevaliinid
  4. Lennuoperaatorid
  5. Sadamaoperaatorid
  6. Poliitikakujundajad
  7. Investorid
  8. Rahvusvahelised logistikaettevõtted, kellel on esindused Eestis
  9. Sektori rahvusvahelise erialaajakirjanduse ja –meedia esindajad ja ajakirjanikud

 

Ühisturunduse tegevuskava eesmärkide täitmiseks viiakse läbi järgnevad tegevused:

  1. Viiakse läbi geograafiliste turgude prioritiseerimine, et tagada turgudel tegutsemise efektiivsus ja suurim saadav kasu;
  2. Igakuiselt (välja arvatud juuli) saadetakse olemasolevatele partneritele uudiskirja Eestis toimuvatest olulistest logistikavaldkonna uudistest ja uudistoodetest.
  3. Iga kuue kuu järel vaadatakse üle olemasolevad turundusmaterjalid ning vajadusel korrigeeritakse turundussõnumeid. 
  4. Osaletakse logistika ja transpordimessidel. 2014 aastal osaletakse messidel SITL, TransRussia, TransKazakhstan, TransAsia. Messidel osalemise formaat ja osavõtja sõltub sellest, millist võimalikku kasu messilt on võimalik saada (kui oluline konkreetne geograafiline turg või kliendisegment partnerile on);
  5. Korraldatakse õppereise kompetentside arendamiseks, kliendisuhete arendamiseks ja klientide vajaduste tundmaõppimiseks;
  6. Osaletakse ettekannetega transpordi ja logistikavaldkondade konverentsidel;

Uudised ja teated

Vaata kõiki uudiseid
Liikmed
Website built & powered by
MissioonPõhikiriLiikmed
Interaktiivne tutvustusEesti konkurentsieelisedKataloogidMeretransportRaudteetransportLennutransportTerminalidKlastri liikmedIntranetKlastri strateegia 2013-2015
Üldine infoLiikmed
Transit Kazakhstan 2019Transport Logistic 2019TransRussia 2019TransRussia 2018CILF 2017Transport Logistic 2017TransRussia 2017Uuringu "Eesti logistikasektori majandusmõjude ja rahvusvahelise konkurentsivõime ülevaade" esitlusTransRussia 2016Arhiiv