Ühisturunduse tegevuskava
Eesmärk
Luua kliendihaldussüsteem, keskne infokanal, ühtne visuaal, sõnumid ja infokandjad ning kommunikatsioonivõrgustik, mille kaudu viiakse ellu turundustegevusi regulaarselt ja süsteemselt olulistel sihtturgudel ja kliendisegmentides.
Sihtturud, millele turundustegevusi suunatakse
• Venemaa • Kasahstan • SRÜ riigid • Euroopa • Hiina • Hong Kong • Vietnam • Korea • Jaapan • India • USA • Kanada • Lõuna-Ameerika • Mehhiko
Kliendisegmendid, kellele turundustegevused suunatakse:
• Ekspedeerijad • Kaubaomanikud – ostjad, müüjad • Laevaliinid • Lennuoperaatorid • Sadamaoperaatorid • Poliitikakujundajad • Investorid • Rahvusvahelised logistikaettevõtted, kellel on esindused Eestis • Sektori rahvusvahelise erialaajakirjanduse ja –meedia esindajad ja ajakirjanikud
Ühisturunduse tegevuskava eesmärkide täitmiseks viiakse läbi järgnevad tegevused:
- Vähemalt üks kord kalendriaastas viiakse läbi geograafiliste turgude prioritiseerimine, et tagada turgudel tegutsemise efektiivsus ja suurim saadav kasu;
- Vähemalt üks kord aastas viiakse prioriteetsetes kliendisegmentides läbi uuringud, et tuvastada oluliste klientide uuenenud vajadused Eesti logistikasektori toodete ja teenuste ning äritegemise võimaluste järele, samuti jälgitakse regulaarselt konkurentsisituatsiooni muutumist;
- 2010. aasta jooksul luuakse Logistikasektori ühtne elektrooniline infokanal rahvusvahelistele klientidele, mis baseerub www.tradewithestonia.com veebilehel. Elektroonilist infokanalit hallatakse ja täiendatakse regulaarselt kogu klastriprojekti jooksul;
- 2010. aasta jooksul töötatakse välja Eesti logistilise asukoha ja logistikasektori konkurentsieelised kõigi oluliste turgude ja kliendisegmentide jaoks. Klastriprojekti jooksul, konkurentsisituatsiooni muutudes, töötatakse vajadusel välja uued konkurentsieelised;
- 2010. aasta jooksul töötatakse välja Eesti logistilise asukoha ja logistikasektori sõnumid kõigi oluliste turude ja kliendisegmentide jaoks. Sõnumitega töö on regulaarne ja jätkuv protsess kogu klastriprojekti jooksul;
- 2011. aastaks luuakse sektori ühtne kliendiandmebaas, kus klientide andmed on kirjeldatud kliendisegmentide, tootegruppide ja geograafiliste turgude kaupa. Ühtset kliendiandmebaasi hallatakse ja täiendatakse regulaarselt kogu klastri projekti jooksul;
- 2011. aasta veebruariks luuakse infomaterjalid kliendisegmentidele, et informeerida neid Eesti logistilise asukoha ja kogu logistikasektori konkurentsieelistest, toodetest/teenustest ja investeerimis- ja teistest koostöövõimalutest. Infomaterjale täiendatakse regulaarselt kogu klastriprojekti jooksul;
- Alates 2011. aastast osaletakse logistika ja transpordimessidel vähemalt 4 korda aastas. 2010 aastal osaletakse 2 messil. Messidel osalemise formaat ja osavõtja sõltub sellest, millist võimalikku kasu messilt on võimalik saada (kui oluline konkreetne geograafiline turg või kliendisegment on);
- Korraldatakse õppereise kompetentside arendamiseks, kliendisuhete arendamiseks ja klientide vajaduste tundmaõppimiseks vähemalt 3 korda aastas;
- Osaletakse ettekannetega transpordi ja logistikavaldkondade konverentsidel vähemalt 8 korda aastas;
- Korraldatakse olulistel turgudel kliendisegmentidele vähemalt 1 kliendiüritus aastas;
- Kirjutatakse kalendriaastas vähemalt 20 artiklit Transpordi ja logistikasektori meediakanalitesse sõnumite teadvustamiseks klientidele |