Facebook Facebook Eesti keelEnglishSuomeksiПо-русски 中国的

Logistikud turundavad Münchenis jaotuskeskuste ideed

Eesti Logistikaklaster osaleb maailma juhtival logistika, transpordi, IT ja tarneahelate juhtimise messil Transport Logistic 2013, kus on väljapanekuga esindatud üle kahe tuhande ettevõtte kokku 63 riigist.

Eesti Logistikaklastri juhi Andres Valgeristi sõnul on messil osalemise eesmärk tutvustada Eesti logistilise asukoha ja ettevõtete konkurentsieeliseid messi külastavatele ettevõtjatele, kes suunavad kaubavoogusid Euroopast Venemaale ning neile ettevõttetele, kes on huvitatud investeeringutest Eestisse.

„Pakume Euroopa logistikaettevõtetele laienemisvõimalusi läbi meie jaotuskeskuste ning kutsume kaubaomanikke ja ekspediitoreid kasutama Eestit transiidikoridori kaubavahetuseks Venemaa, SRÜ riikide ja Kesk-Aasiaga,“ selgitas Valgerist.

Täna, 5. juunil toimus messi raames Balti riikide foorum „Baltikum - põhja- ja idaeuroopa logistika keskpunkt” (Länderspecial Baltikum - die Logistik-Drehscheibe für Nord-Ost-Europa). Koos Läti ja Leeduga anti foorumi külalistele ülevaade Balti riikide majandusest ning ärivõimalustest.

Foorumil Eesti majandus- ja investeerimiskeskkonda tutvustanud Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi asekantsler Ahti Kuningas tõstis muu hulgas esile Eesti soodsat asukohta jaotuskeskuste rajamiseks. “Meil on olemas väljaarendatud sobiv infrastruktuur - lennujaama ja sadama omavaheline lähedus, turvaline ärikeskkond ja haritud tööjõud annavad head eelised logistika- ja jaotuskeskuste ehitamiseks,“ sõnas Kuningas. Eduloona selles vallas tõi Kuningas näiteks Katoen Natie laokompleksi avamise  Muuga sadamas.

Pildid / Logistikaklaster Münchenis 05.06.2013Eesti sadamates asuvad Euroopa efektiivseimaid terminalid, kaupade ümberlaadimine toimub kiiremini kui teistes Euroopa sadamates. Eesti sadamad on aastaringselt navigeeritavad ja Läänemere kõige sügavamad, mis tähendab seda, et Eesti sadamad teenindavad kõiki laevu, mis suudavad läbida Taani väinad. Veokiirus sadamatest piiripunktideni on kõrge – näiteks Eestis asub Euroopa kõige idapoolsem meresadam, 25 kilomeetrit Venemaa ja Euroopa liidu vahelisest piirist. Maanteetranspordi kiiruse tagavad aga lühikesed vahemaad, maksuvaba teedevõrk ja Eesti-Vene piiriületamise elektrooniline järjekorrasüsteem. Eesti sadamates, vabatsoonides ja tööstusparkides on sadu hektareid juba väljaarendatud infrastruktuuriga tootmis- ja ärimaid, samuti hooneid koheseks tegevuse alustamiseks.

Müncheni logistikamessil osalevad Eesti Logistikaklastri ettevõtetest Tallinna Sadam, Sillamäe Sadam, Paldiski Põhjasadam, Contimer, Alekon Cargo, EVR Cargo ja LTA.

05.06.2013

Uudised ja teated

Vaata kõiki uudiseid
Liikmed
Website built & powered by
MissioonPõhikiriLiikmed
Interaktiivne tutvustusEesti konkurentsieelisedKataloogidMeretransportRaudteetransportLennutransportTerminalidKlastri liikmedIntranetKlastri strateegia 2013-2015
Üldine infoLiikmed
Transit Kazakhstan 2019Transport Logistic 2019TransRussia 2019TransRussia 2018CILF 2017Transport Logistic 2017TransRussia 2017Uuringu "Eesti logistikasektori majandusmõjude ja rahvusvahelise konkurentsivõime ülevaade" esitlusTransRussia 2016Arhiiv